lørdag, mai 14, 2005

Leira 14.05.2005

Inspirert av torsdagens tur, og melding om en ny 2 kilos vederbuk i elva i går, tok jeg meg en tur for å se om det var mulig å perse igjen. Begynte å fiske ca. kl. 17.30. Det var bra med fisk etter brødet jeg kastet uti. På andre kastet satt den. Stam på 1540 gr. Herlig, første stammen i år.




Noen minutter senere, fikk jeg en til. Denne var større. Når jeg fikk den i overflaten så jeg at det var vederbuk. Skulle persen på 2080 gr. fra torsdag ryke? Neida, 60 gram unna. Ja ja det var da en god start. 3 vederbuker, på over 2 kilo, på 3 dager i Leira lover godt.



Etter dette var det lite fisk i oppe. Gikk da over til å fiske med brød på bunn. Fikk først en stam til på 1380 gram og en vederbuk på 1280 gram.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

1:19 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home