søndag, mai 14, 2006

Ullsrudvann 09.05

Tok en tur til Ullsrudvann etter jobben i dag. Der fikk jeg se noen store karper som kruset i overflaten. De største var sikkert 5 kilo, kanskje større. Hadde ikke med fiskeutstyr så det ble med å sitte i trærne å nyte synet. Kan vel hende det så litt merklig ut med en halvgammel gubbe som klatret rundt i trærne.
Reiste hjem og hentet utstyret og reiste tilbake for å prøve etter karpe. Hadde ikke det helt store håpet om å få noe. Siden jeg ikke har boilies og måtte fiske med mais, regnet jeg med mort. Det hadde jeg rett i. Fikk 9 mort og 6 abborer på mark.
Like før jeg skulle reise kastet jeg en del brødbiter uti. Morten var raskt frempå. Jeg pakket ned stengene og var på vei til å reise da det var en stor fisk inne å tok et par brødbiter. Rigga opp ei stang igjen med bare krok og brødskorpe. Kastet ut der den store hadde vært oppe, men fikk ikke lurt den.
Får vel handle inn litt boilies og hairrigg og prøve et par netter i ferien.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

1:19 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home